یزدفردا:ورزش > مدیریت ورزش  - سایت فدراسیون فوتبال نوشت:

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:« اگر کسی به دلیل انتخاب نشدن قهر کند، حق داوری از او گرفته می شود.»
مهدی تاج، نایب رئیس اول فدراسیون گفت:« طبق مصوبه، کمیته داوران بر اساس یک رویکرد درست و منطقی، چیدمان داوری را برای تمامی مسابقات بر عهده دارد که دپارتمان کمیته داوران دراین گزینش و چیدمان تنها از داوران بین المللی برجسته و با تجربه کشوراستفاده می کند.»
او این را گفت و ادامه داد:« داوران بر اساسا لیاقت و توانمندی و آمادگی جسمانی و ارزشیابی قبلی انتخاب می شوند. در واقع همانگونه که اشاره کردم انتخاب موارد و چیدمان فوق بر عهده دپارتمان داوری است و حتی کسی در فدراسیون دخالتی در این امر ندارد، چه برسد به افرادی که در سیستم داوری هستند. خوشبختانه تاکنون نیز هیچ گونه اعتراض خاصی به این روال منطقی و درست کمیته داوران، وجود نداشته است.»
رییس کمیته داوران در خصوص شایعه قهر برخی از داوران گفت:« چنین چیزی صحت ندارد و هیچ داوری قهر نکرده است. اگر کسی به دلیل انتخاب نشدن قهر کند، حق داوری از او گرفته می شود و هیچ کسی حق مدارا با افراد زیاده خواه را ندارد. ضمن اینکه باید اعلام کنم در حال حاضر هیچ مشکلی در دپارتمان داوری و هیات چینش داوری وجود ندارد.»
اودر پایان گفت:« عملکرد شاگردان دوستی مهر در این دوره از رقابتها فوق العاده بود و امیدوار هستم کسب نتایج درخشان و حضور مراحل بعدی مسابقات برای این تیم ادامه داشته باشد. ضمن اینکه امیدوار هستم مشکل تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حل شود واین تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند. »

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا